Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal működéséről


VÁLTOZÁS A POLGÁRMESTERI HIVATAL MŰKÖDÉSÉBEN !!!

 

Tisztelt Mátészalkaiak!
Tisztelt Ügyfeleink!

 

A veszélyhelyzetre tekintettel a Mátészalkai Polgármesteri Hivatal működésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk Önöket:

 

  • Munkatársaink védelme és az ügyfelek egészsége érdekében az ügyfélforgalom korlátozottan működik. Kérjük Önöket, hogy személyesen csak rendkívül indokolt esetben, egyedül érkezzenek ügyintézésre, ha megoldható inkább válasszák az elektronikus kapcsolattartási formákat, az e-mailes elérhetőségek listáját a https://mateszalka.hu/hivatal/elerhetosegi-adatoklinken érhetik el.
  • A láthatóan beteg embereket a hivatal nem tudja fogadni.
  • A Polgármesteri Hivatali ügyintézést az információs pultnál kezdjék, ott tudnak érdeklődni a nyomtatványokkal, kollégák elérhetőségével kapcsolatban. A hozott nyomtatványokat a földszinten gyűjtőládában kérjük elhelyezni. A földszinti várótérben egyesével várakozzanak, a több személy egy helyen tartózkodásának elkerülése érdekében a várakozás a Polgármesteri Hivatal előtt történik.
  • A házi pénztári kifizetéseket csak rendkívüli esetben vegyék igénybe, jelenleg erre lehetőség szintén a földszinten kialakított helyiségben lesz.

 

  • A POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLFOGADÁSA MEGVÁLTOZIK. 2020. március 30. napjától (hétfő) a Tisztelt Ügyfelek számára heti 2 alkalommal biztosított az ügyfélfogadás: hétfőnként 8-11 óra között, illetve csütörtökön 14-17 óra között, beleértve az anyakönyvi ügyfélfogadást is.

 

  • Határozatlan ideig szünetelnek a polgármesteri/ alpolgármesteri/ jegyzői fogadóórák, megértésüket köszönjük.
  • A közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés az információn keresztül telefonon történik, minimalizálva a kockázatot.
  • A településképi véleményezési eljárás jelenleg csak elektronikus formában vehető igénybe.

 

Köszönöm megértő együttműködésüket!

 

Mátészalka, 2020. 03.24.


Tisztelettel:
Dr. Takács Csaba
jegyző